מצא את העובד המושלם עבור העסק שלך

בחירת העובד הנכון ביותר עבור העסק שלך עשויה להיראות כמו משימה בלתי אפשרית. אין ספק שתהליך הגיוס אף פעם אינו קל, ובמקרים מסוימים, אולי מתחשק לך פשוט לוותר זה או לפחות לדחות את הגיוס עד שיגיע העובד הנכון. אך יש דרכים על מנת למצוא מישהו שיתאים בצורה מושלמת לארגון שלך. הנה כמה עצות בנושא.

צור דרישות עבודה שחשובות לך 

באופן אידיאלי, אתה מחפש מישהו שמתלהב מהעבודה, המוצר או השירות שאתה מוכר ויכול לשאת את ערכי החברה שלך בכל יום ויום.

חשוב לכלול בדרישות התפקיד שלך נקודות הקשורות למידת ההשפעה של התפקיד שלהם על החברה, איך הם יכולים לצמוח עם החברה שלך ולמה הם יכולים לצפות בעתיד.

היכרות עם התפקיד והאתגרים הקשורים אליו היא הדרך הטובה ביותר למשוך כישרונות מובילים. הבהר מה אתה מרגיש, מה אתה בדיוק מחפש בצורה ברורה וכנה, כך שהעובד הנכון ידע לאן הוא מכוון, ומה היא הדרך הבטוחה לצמיחה בתוך ועם החברה.

פרסום לקריירה משכנעת

פרסומים לקריירה איכותית וטובה, הם שימשכו את המועמדים המושלמים עבור החברה שלך. אתה לא רוצה למכור את עצמך בחסר. רק בגלל שאתה מחפש מועמד לרמה התחלתית, לא אומר שמגיע להם מעמד או יחס נמוך יותר. במקום זאת, כתוב מודעת דרושים ברורה ותמציתית שתפתה את האנשים הנכונים להגיש מועמדות. שמור על זה מקצועי, אבל לא רציני מדי, ספר קצת על התנאים הטובים. תן למועמדים לדעת מדוע כדאי להם להגיש בקשה ומה אתה יכול להציע להם.

התחל לסנן מועמדים

בשלב זה אתה יכול לעשות רשימה של כל המועמדים המתאימים לתפקיד. ברשימה זו, כתוב מידע בסיסי על כל אדם, כגון שמו, גילו, מיקומו וכישוריו.

לרכז את כל המועמדויות יכול להיות מתיש, אז הפוך את התהליך לקל יותר על ידי קיום מערכת ניהולית יעילה. כך תקבל מושג מי מתעניין בחברה שלך ומי הכי יתאים לתפקיד. עכשיו לחלק המהנה: עיין בכל המועמדויות וקורות החיים. זהו תהליך מרגש כי בשלב זה כבר אמורים להיות לך מועמדים מתאימים. עכשיו זה רק עניין של זמן, עד למציאת העובד המושלם.

ברוכים הבאים לפלטפורמה – חדש